DOSYA MENÜSÜ


Microsoft Word programında açılan  dosyalara BELGE adı verilir.Yeni belgeleri açmak ya da  belgeleri kaydetmek  gibi işlemlerde dosya menüsünde yararlanır.Ek olarak programın tüm ayarlarına ulaşabileceğimiz seçenekler kısmı bu menü içerisinde yer alır.

    DOSYA MENÜ SEÇENEKLERİ:


KAYDET:Word belgelerini kaydetmek için kullanılır.Kayıt edilen belgenin uzantısı docx tir.

FARKLI KAYDET:Kayıtlı bir belgenin farklı bir konuma ya da farklı bir isimle
kaydedilmesi için kullanılır.

AÇ:Daha önce bilgisayarda kayıtlı olan belgeyi açmak için kullanılır.

KAPAT:Aktif word belgesini kapatmak için kullanılır.

YENİ:Yeni belge açmaya yardımcı olur.

YAZDIR:Hazırladığımız belgenin çıktı almadan önce baskı ön izlemesini ve yazma seçenekleri burdan yapılır.

KAYDET ve GÖNDER :Dosyayı kaydederken maile eklemek ya da yazıcıya
göndermek istediğimizde art arda bu işlemi yapan  bu seçeneği kullanırız.

SEÇENEKLER:Word programına dair tüm ayar ve seçenekler yer alır.
                             
                               ÇIKIŞ:Birden fazla dosya açtığımızda açık olan tüm dosyaları aynı anda kapat                                     mayı sağlar.
KAYNAKÇA:
https://sanalkurs.net/word-de-dosya-menusu-2847.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

POWERPOİNT SORULARI

GÖZDEN GEÇİR ve GÖRÜNÜM MENÜLERİ

MİCROSOFT OFFİCE WORD SORULARI